DZIAŁ ROZWOJU OPROGRAMOWANIA

Zapewniamy obsługę pełnego procesu tworzenia aplikacji webowych oraz desktopowych. Analiza, projektowanie funkcjonalne, makietowanie, projekty graficzne, prace programistyczne i testowanie aplikacji, wdrożenia, utrzymanie.
Projekty realizujemy w technologii C#, ASP, Visual Basic, Visual Basic.Net, MS SQL, SQLite, MYSQL, VBA Access oraz VBA Excel.

Przykładowe nasze oprogramowanie to system do inwentaryzacji; system do kontroli i raportowania kosztów.

DODATKI I ROZWIĄZANIA INDYWIDUALNE DO SYMFONII

Nasz zespół developerski posiada wieloletnie doświadczenie w tworzeniu dodatków, rozszerzeń, rozwiązań indywidualnych do Sage Symfonia. Umożliwiamy importowanie danych do Sage Symfonia z dowolnego systemu, między innymi:

  • wczytywanie dokumentów sprzedaży z Subiekta do programów Sage Handel oraz Sage Finanse i Księgowość,
  • wczytywanie dokumentów do Sage Finanse i Księgowość z bazy danych SQL,
  • przenoszenie dokumentów pomiędzy różnymi bazami FK (np. pomiędzy różnymi spółkami grupy),
  • import do Sage Kadry i Płace całych zestawów kadrowych z plików MS Excel.

SYSTEM DO INWENTARYZACJI – SPIS Z NATURY

Oferujemy uniwersalny autorski system do przeprowadzania inwentaryzacji i generowania raportów składający się z aplikacji mobilnej i powiązanej z nią witryny internetowej. To cenne narzędzie wspierające pracę zespołów spisowych.

Serwis www służy głównie do konfiguracji, zakładania nowych inwentaryzacji, robienia raportów z zapisem w formacie PDF lub Excel. Aplikacja mobilna zaś do przeprowadzania spisu z natury.

Do przeprowadzenia spisu wystarczy smartfon z zainstalowaną aplikacją. Aparat telefonu wykorzystywany jest do obsługi kodów kreskowych i wykonywania zdjęć.

 

System przechowuje dane o dacie skanowania i ewentualnej zmianie położenia środka trwałego.

Inwentaryzacja może być przeprowadzana równolegle z wielu różnych urządzeń mobilnych dla przydzielonych pomieszczeń.

 

Środki trwałe można opisać takimi parametrami jak: numer seryjny, cena i data zakupu, kod kreskowy, dodatkowy komentarz czy miejsce użytkowania.

 

Do każdego pomieszczenia przypisana jest lista środków trwałych, które powinny się w nim znajdować.

Podczas spisu można wprowadzać nowe środki trwałe, których wcześniej nie było na liście, odnotować zmianę ich położenia jak i aktualizować inne dane.

 

Raporty mogą zostać wygenerowane z przeprowadzonej inwentaryzacji, ale również ze środków niezinwentaryzowanych.

 

Dane z inwentaryzacji po jej zakończeniu można zsynchronizować z używanym w swojej organizacji oprogramowaniem do ewidencji środków trwałych. Dzięki temu możliwe jest zaktualizowanie miejsca użytkowania, przeprowadzenie likwidacji, czy ujawnień środków trwałych.

 

System wspiera inwentaryzację w grupie spółek powiązanych kapitałowo. Po przeprowadzeniu indywidualnych inwentaryzacji można wykonać zbiorczą inwentaryzację scalającą dane dla całej grupy.

 

Potrzebujesz więcej informacji na temat tego narzędzia wspierającego pracę zespołów spisowych bądź chcesz zobaczyć prezentację rozwiązania? Skontaktuj się z nami.

TOP