Sage Symfonia dla Biur Rachunkowych

Zapewaniające maksymalny komfort obsługi i bezpieczeństwo pracy rozwiązania finansowo-księgowe oraz kadrowo-płacowe. Systemy Sage Symfonia Finanse i Księgowość zawierają kreator prowadzący przez proces zakładania firmy, gotowe modele księgowe, wzorce księgowań oraz zautomatyzowane kontrole poprawności wprowadzanych danych. Gotowe rozwiązania kadrowo-płacowe są kompletnym ekosystemem wspierającym efektywne zarządzanie pracownikami i współpracownikami zawierającym ponad 100 różnych składników wynagrodzeń, 150 typów zdarzeń oraz 130 gotowych raportów.  

Funkcjonalności Sage Symfonia Finanse i Księgowość dla Biur Rachunkowych

  • możliwość szybkiego rozpoczęcia pracy, gotowy zaraz po uruchomieniu
  • elastyczny i wielopoziomowy plan kont (do 60 tys. pozycji oraz 999 kont syntetycznych)
  • możliwość wczytania planu kont i zdefiniowanych dokumentów z innej firmy
  • gotowe raporty i zestawienia
  • pełna obsługa deklaracji CIT i PIT
  • obsługa podatkowych i bilansowych różnic kursowych
  • prowadzenie KPiR
  • prowadzenie ewidencji (rejestrów) VAT zgodnie z wymaganiami prawnymi
  • pełna obsługa deklaracji VAT i podatkowych plików JPK
  • obsługa transakcji międzynarodowych
  • import z GUS, import z KAS, weryfikacja z rejestrem VIES
  • obsługa transakcji w złotych lub w walutach obcych
  • kontrolowanie wielu terminów płatności, naliczanie odsetek
  • automatyczne rozliczanie i kontrola spójności rozrachunków z zapisami na kontach księgowych
  • pełna obsługa kompensat i rozliczeń wzajemnych z kontrahentem
  • analizy płatności, struktury zobowiązań lub należności
  • dostęp do kursów NBP bezpośrednio w programie
  • koszyk walut – rozliczanie operacji na walutowych rachunkach
  • generowanie zleceń płatności elektronicznych (e-przelewy)
  • zaawansowana obsługa wyciągów bankowych
  • wzorce dokumentów i księgowań
  • wymiana danych przez Internet
  • zamykanie lat obrotowych
  • monitorowanie zmian, np. kto i kiedy dokonał ich w dokumencie
  • automat przeksięgowań VAT
  • rozliczenia Międzyokresowe Kosztów i Przychodów
  • przeksięgowania kont
  • system haseł i uprawnień
  • zaawansowane zarządzanie użytkownikami
  • kalendarz do planowania pracy swojej i innych
  • bilans i rachunek zysków i strat
  • e-sprawozdania finansowe
  • księgi rachunkowe
  • deklaracje i raporty JPK
  • bogaty zestaw wbudowanych zestawień i raportów
  • dostęp do tabel i wykresów przestawnych
  • rozszerzenie zakresu gromadzonych danych poprzez mechanizm wymiarowania
  • możliwość wprowadzenia wielu założeń budżetowych
  • raporty i funkcje z wbudowanych mechanizmem przenoszenia danych do MS Excel

Funkcjonalności Sage Kadry i Płace One Payroll dla Biur Rachunkowych

  • zgodnie z przepisami i wymogami instytucji takich ZUS i US
  • możliwość tworzenia własnych pól do ewidencji
  • możliwość utworzenia wydruków dostosowanych do przedsiębiorstwa
  • listy płac
  • elastyczne dostosowanie wypłat wynagrodzeń (premie, nagrody, prowizje , dodatki itp.)
  • świadczenia socjalne, dodatkowe pakiety medyczne, wpłaty PPK i inne
  • potrącenia (z tytułem wykonawczy i alimentacyjne, kary pieniężne, pożyczki, PPK i inne
  • korekty wynagrodzeń
  • kalendarze pracowników
  • obsługa ponad 30 rodzajów nieobecności
  • wpływ nieobecności na wynagrodzenia pracowników
  • obsługa i ewidencja umów cywilnoprawnych
  • obsługa zasiłków dla zleceniobiorców
  • badanie lekarskie
  • umowy o pracę
  • przypomnienia użytkownika
  • przypomnienia wdrożeniowe
  • comiesięcznych wartości z arkusza MS Excel
  • kartoteki danych osobowych z programu Płatnik
  • przy pomocy pliku XML
  • elektronicznych zwolnień lekarskich
  • publikowanie dokumentów z zewnątrz
  • publikowanie dokumentów bezpośrednio z systemów
  • przeskakiwanie dokumentów
  • datowanie dokumentów
  • tworzenie własnych sekcji, kategorii i podkategorii dokumentów
  • pełna zgodność z prawem i obowiązującymi przepisami
  • zestaw narzędzi rozszerzających możliwości obsługi PPK
  • specjalne okno „Zarządzanie PPK”
  • integracja – wymiana poprzez pliki xml z TFI

Pakiety rozwiązań Sage Symfonia Finanse i Księgowość dla Biur Rachunkowych

EKONOMICZNY

Kompletne rozwiązanie do prowadzenie ksiąg rachunkowych dla jednooddziałowej firmy handlowej lub usługowej z standardowymi procesami biznesowymi.

UNIWERSALNY

Przeznaczony do prowadzenia ksiąg rachunkowych dla firm jedno- lub wielooddziałowych prowadzących działalność handlową, usługową lub produkcyjną w dowolnej branży. Elastyczność programu i rozbudowane narzędzia umożliwiają zastosowanie systemu również w jednostkach budżetowych.

PROFESJONALNY

Wspierający obsługę złożonych procesów biznesowych. System jest elastyczny i łatwo się dostosowuje do indywidualnych potrzeb firmy oraz łatwo integruje się z rozwiązaniami informatycznymi innych dostawców, oferujących specyficzne rozwiązania branżowe. Linia dla firm szukających narzędzia umożliwiającego utworzenie rozwiązania „szytego na miarę” oraz prowadzenie rachunkowości zarządczej.

Dodatkowe korzyści dla Biur Rachunkowych:
  1. Wielofirmowość w cenie oprogramowania 
  1. Drugie i każde kolejne stanowisko z 50% rabatem 
  1. Do wszystkich pakietów Sage Symfonia Start Mała Księgowość gratis (KPIR) 

EKONOMICZNY

od 1000zł / 12 miesięcy

  • Rachunkowość bilansowa
  • Obsługa podatku dochodowego i VAT
  • Rozrachunki i rozliczenia, obsługa walutowa
  • Obsługa płatności
  • Automatyka księgowa
  • Sprawozdawczość zewnętrzna standardowa
  • Zaawansowane rozrachunki i rozliczenia, obsługa walutowa
  • Rejestr środków trwałych
  • Zaawansowana obsługa płatności
  • Zaawansowana obsługa majątku trwałego
  • Zaawansowana Automatyka Księgowa
  • Sprawozdawczość wewnętrzna i niestandardowa
  • Szerokie możliwości dopasowania Systemu
  • Zautomatyzowana współpraca z oprogramowaniem zewnętrznym
  • Obsługa wielu firm
  • Import danych do JPK_VAT_V7 z plików (format 3.0 z JPK_V7)
  • Obiekt Integracji JPK_V7 – import z programów innych producentów
  • Web API
  • Współpraca z Microsoft 365 Business Premium
  • Business Intelligence

UNIWERSALNY

od 1480zł / 12 miesięcy

  • Rachunkowość bilansowa
  • Obsługa podatku dochodowego i VAT
  • Rozrachunki i rozliczenia, obsługa walutowa
  • Obsługa płatności
  • Automatyka księgowa
  • Sprawozdawczość zewnętrzna standardowa
  • Zaawansowane rozrachunki i rozliczenia, obsługa walutowa
  • Rejestr środków trwałych
  • Zaawansowana obsługa płatności
  • Zaawansowana obsługa majątku trwałego
  • Zaawansowana Automatyka Księgowa
  • Sprawozdawczość wewnętrzna i niestandardowa
  • Szerokie możliwości dopasowania Systemu
  • Zautomatyzowana współpraca z oprogramowaniem zewnętrznym
  • Obsługa wielu firm
  • Import danych do JPK_VAT_V7 z plików (format 3.0 z JPK_V7)
  • Obiekt Integracji JPK_V7 – import z programów innych producentów
  • Web API
  • Współpraca z Microsoft 365 Business Premium
  • Business Intelligence

PROFESJONALNY

od 2100zł / 12 miesięcy

  • Rachunkowość bilansowa
  • Obsługa podatku dochodowego i VAT
  • Rozrachunki i rozliczenia, obsługa walutowa
  • Obsługa płatności
  • Automatyka księgowa
  • Sprawozdawczość zewnętrzna standardowa
  • Zaawansowane rozrachunki i rozliczenia, obsługa walutowa
  • Rejestr środków trwałych
  • Zaawansowana obsługa płatności
  • Zaawansowana obsługa majątku trwałego
  • Zaawansowana Automatyka Księgowa
  • Sprawozdawczość wewnętrzna i niestandardowa
  • Szerokie możliwości dopasowania Systemu
  • Zautomatyzowana współpraca z oprogramowaniem zewnętrznym
  • Obsługa wielu firm
  • Import danych do JPK_VAT_V7 z plików (format 3.0 z JPK_V7)
  • Obiekt Integracji JPK_V7 – import z programów innych producentów
  • Web API
  • Współpraca z Microsoft 365 Business Premium
  • Business Intelligence

Pakiety rozwiązań Sage Symfonia Kadry i Płace dla Biur Rachunkowych

EKONOMICZNY

Przeznaczony dla mniejszych firm zatrudniających w różnych formach zatrudnienia do 50 osób. Odpowiada na potrzeby kadrowo-płacowe typowej firmy – wraz z obowiązkowym raportowaniem do instytucji publicznych.

UNIWERSALNY

Przeznaczony dla mniejszych i średnich firm zatrudniających w rożnych formach zatrudnienia do 200 osób. Odpowiedni dla organizacji z rozbudowanymi procesami kadrowo-płacowymi, pozwalający na większą automatyzacje procesów i komunikację z pracownikami.

PROFESJONALNY

Przeznaczony dla średnich i dużych przedsiębiorstw z wymagającymi procesami biznesowymi, zatrudniających powyżej 200 osób. Odpowiada na zaawanasowane potrzeby organizacji w zakresie wykorzystywania danych na potrzeby różnego rodzaju analiz.

Dodatkowe korzyści dla Biur Rachunkowych:
  1. Wielofirmowość w cenie oprogramowania 
  1. Drugie i każde kolejne stanowisko z 50% rabatem 

EKONOMICZNY

od 600zł / 12 miesięcy

  • Zawarcie i rozwiązanie stosunku pracy
  • Czas pracy/obsługa nieobecności
  • Rozliczanie wynagrodzeń
  • Eksport LP do FK
  • PPK/PPE naliczenie wpłat
  • Deklaracje podatkowe/ZUS
  • Potrącenia od netto
  • Integracja z TachoSpeed
  • Przelewy elektroniczne dla pracowników
  • Korekty wynagrodzeń
  • Benefity pracownicze
  • Integracja z RCP
  • PIT-y/Paski wynagrodzeń – wysyłka zaszyfrowanym mailem
  • API e-ZLA
  • PPK – API/Kompleksowe zarządzanie
  • e-Teczka

UNIWERSALNY

od 1250zł / 12 miesięcy

  • Zawarcie i rozwiązanie stosunku pracy
  • Czas pracy/obsługa nieobecności
  • Rozliczanie wynagrodzeń
  • Eksport LP do FK
  • PPK/PPE naliczenie wpłat
  • Deklaracje podatkowe/ZUS
  • Potrącenia od netto
  • Integracja z TachoSpeed
  • Przelewy elektroniczne dla pracowników
  • Korekty wynagrodzeń
  • Benefity pracownicze
  • Integracja z RCP
  • PIT-y/Paski wynagrodzeń – wysyłka zaszyfrowanym mailem
  • API e-ZLA
  • PPK – API/Kompleksowe zarządzanie
  • e-Teczka

PROFESJONALNY

od 1900zł / 12 miesięcy

  • Zawarcie i rozwiązanie stosunku pracy
  • Czas pracy/obsługa nieobecności
  • Rozliczanie wynagrodzeń
  • Eksport LP do FK
  • PPK/PPE naliczenie wpłat
  • Deklaracje podatkowe/ZUS
  • Potrącenia od netto
  • Integracja z TachoSpeed
  • Przelewy elektroniczne dla pracowników
  • Korekty wynagrodzeń
  • Benefity pracownicze
  • Integracja z RCP
  • PIT-y/Paski wynagrodzeń – wysyłka zaszyfrowanym mailem
  • API e-ZLA
  • PPK – API/Kompleksowe zarządzanie
  • e-Teczka

Rozwiązania dodatkowe

Sage Biuro Rachunkowe Online

Platforma współpracy biura rachunkowego z Klientami umożliwiająca wymianę dokumentów i usprawniające komunikację pomiędzy biurem a Klientem.
Platforma umożliwia pracę z każdego miejsca i o każdej porze, do połączenia wystarczy komputer z dostępem do sieci oraz pozwala na optymalizację kosztów dzięki automatyzacji procesów księgowych.

Korzyści korzystania z Biura Rachunkowego Online:

  • Nie wymaga instalacji
  • Możliwość pracy z każdego miejsca i o każdej porze – wystarczy komputer lub laptop z dostępem od sieci
  • Optymalizacja pracy
  • Zwiększona efektywność
  • Łatwe zarządzanie platformą
  • Eliminacja pracy z papierowymi dokumentami dzięki możliwości wysyłania, zapisywania i edytowania e-dokumentów
  • Szybsza wymiana dokumentów pomiędzy biurem a Klientem
  • Optymalizacja kosztów dzięki automatyzacji procesów księgowych
  • Zwiększone bezpieczeństwo

Korzyści dla klientów biura rachunkowego:

  • Porządek w dokumentacji dzięki obsłudze tylko jednego miejsca współpracy ze swoim biurem rachunkowym
  • Wyłącznie cyfrowy kontakt Klienta z biurem. Nie ma potrzeby drukowania czy wysyłania dokumentów pocztą
  • Automatyczne wysyłanie powiadomień o nowych dokumentach, zadaniach lub komentarzach ze strony osoby obsługującej po stronie biura rachunkowego
  • Obsługa procesów z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństw
  • SAGE Biuro Rachunkowe online nie wymaga instalacji. Do korzystania z pełnych możliwości platformy wystarczy dostęp do internetu
TOP