SYMFONIA HANDEL

Program zapewniający wsparcie Twojej sprzedaży oraz zarządzanie magazynem. Dzięki systemom Symfonia masz dostęp do wszystkich ważnych informacji w jednym miejscu oraz masz możliwość łatwego powiązania danych z tradycyjnego kanału sprzedaży z kanałem internetowym (e-commerce).

Funkcjonalności

  • maksymalne usprawnienie obsługi sprzedaży poprzez automatyzację standardowych czynności
  • narzędzia do śledzenia, opisywania i koordynowania całego procesu biznesowego
  • możliwość wprowadzanie zmian i edycji wystawionych dokumentów
  • powielanie transakcji, tworzenie kopii już istniejących dokumentów i ich wydruk
  • zarządzanie fakturami elektronicznymi
  • prowadzenie prostej lub złożonej polityki cenowej
  • tworzenie czytelnych zestawień operacyjnych i zawansowanych analiz przekrojowych
  • wystawianie i ewidencja różnych typów dokumentów mających wpływ na stan magazynowy
  • tworzenie dodatkowych magazynów reprezentujących oddziały firmy zgodnie ze strukturą przedsiębiorstwa
  • precyzyjna identyfikacja partii towarowych
  • tworzenie raportów i analiz związanych z magazynem
  • śledzenie rotacji towarów
  • tworzenie dokumentów magazynowych na bazie poprzednich
  • przypisanie warunków płatności do kontrahenta lub rodzaju transakcji
  • przyjmowanie wpłat z uwzględnieniem kompensat i korekt
  • ewidencja kilku numerów kont z możliwością weryfikacji na białej liście podatników VAT
  • generowanie raportów związanych z rozrachunkami kontrahentami
  • wczytywanie wyciągów bankowych oraz generowanie płatności wychodzących
  • bieżąca aktualizacji oprogramowania zgodnie z polskimi przepisami sprawozdawczości
  • ewidencjonowanie danych wykorzystywanych do generowania JPK_V7
  • weryfikacja kontrahentów w KAS oraz ich numerów kont na białej liście podatników VAT
  • kontrola poprawności wystawianych dokumentów
  • wystawianie i przesyłanie dokumentów elektronicznych do kontrahenta
  • integracja z urządzeniami fiskalnymi

Pakiety rozwiązań Symfonia Handel

EKONOMICZNY

Przeznaczony dla jednooddziałowej firmy handlowej lub usługowej z kartoteką do 1000 towarów oraz standardowymi procesami biznesowymi.

UNIWERSALNY

Przeznaczony dla firmy jedno- lub wielooddziałowych z rozbudowaną gospodarką magazynową oraz procesami handlowymi i zróżnicowanym asortymentem wymagającym dostosowania katalogów oraz rodzajów produktów, klientów do indywidualnych potrzeb.

PROFESJONALNY

Przeznaczony dla średnich i dużych przedsiębiorstw z wymagającymi procesami biznesowymi. Pozwala na realizację zaawansowanych potrzeb organizacji w zakresie wykorzystywania danych do różnego rodzaju analiz.

EKONOMICZNY

od 490zł / 12 miesięcy

  • Zautomatyzowany proces sprzedaży i zakupu
  • Elastyczna gospodarka magazynowa
  • Rozbudowane mechanizmy rozliczeń z kontrahentami
  • Zaawansowana kontrola bezpieczeństwa (podatkowego)
  • Pełna integracja z urządzeniami fiskalnymi
  • Własne pola kontrahentów i specyfikacja towarów
  • Elastyczne dopasowanie procesów i raportów
  • Zaawansowane możliwości analityczne
  • Współpraca z oprogramowaniem zewnętrznym
  • Szerokie możliwości dopasowania systemu do klienta
  • Obsługa wielu firm w programie
  • Mobilny Handel
  • Mobilny Magazyn
  • Analityk sprzedaży
  • Business Intelligence
  • WebAPI

UNIWERSALNY

od 990zł / 12 miesięcy

  • Zautomatyzowany proces sprzedaży i zakupu
  • Elastyczna gospodarka magazynowa
  • Rozbudowane mechanizmy rozliczeń z kontrahentami
  • Zaawansowana kontrola bezpieczeństwa (podatkowego)
  • Pełna integracja z urządzeniami fiskalnymi
  • Własne pola kontrahentów i specyfikacja towarów
  • Elastyczne dopasowanie procesów i raportów
  • Zaawansowane możliwości analityczne
  • Współpraca z oprogramowaniem zewnętrznym
  • Szerokie możliwości dopasowania systemu do klienta
  • Obsługa wielu firm w programie
  • Mobilny Handel
  • Mobilny Magazyn
  • Analityk sprzedaży
  • Business Intelligence
  • WebAPI

PROFESJONALNY

od 1490zł / 12 miesięcy

  • Zautomatyzowany proces sprzedaży i zakupu
  • Elastyczna gospodarka magazynowa
  • Rozbudowane mechanizmy rozliczeń z kontrahentami
  • Zaawansowana kontrola bezpieczeństwa (podatkowego)
  • Pełna integracja z urządzeniami fiskalnymi
  • Własne pola kontrahentów i specyfikacja towarów
  • Elastyczne dopasowanie procesów i raportów
  • Zaawansowane możliwości analityczne
  • Współpraca z oprogramowaniem zewnętrznym
  • Szerokie możliwości dopasowania systemu do klienta
  • Obsługa wielu firm w programie
  • Mobilny Handel
  • Mobilny Magazyn
  • Analityk sprzedaży
  • Business Intelligence
  • WebAPI

Rozwiązania dodatkowe

Mobilny Handel

Wygodne narzędzie dla pracowników sprzedaży pracujących w terenie i wykorzystujących urządzenia mobilne pozwalające na synchronizację kartotek towarowych, kontrahentów, rozrachunków, wystawianie zamówień i przesłanie ich do centrali, przeglądanie nierozliczonych faktur, przyjmowanie płatności, drukowanie faktur oraz dokumentów KP.
Aplikacja wspomaga także podejmowanie różnego rodzaju akcji marketingowych (różne rodzaje wizyt), planowanie tras z ich akceptacją przez przełożonego oraz śledzenie kilometrówki.

Mobilny Magazyn

Wygodna aplikacja na urządzenia mobilne, dzięki której łatwo wykonasz operacje magazynowe – wydanie, przyjęcie, realizację zamówienia, przesunięcie MM, inwentaryzację, lokację i relokację towaru w magazynach oraz łatwo oznaczysz towary dzięki obsłudze kodów QR, drukowaniu etykiet i znakowaniu miejsc paletowych.
Aplikacja umożliwia szybkie sprawdzenie gdzie znajduje się wybrana partia towaru z możliwością wskazania jej do wydania przy konkretnym zamówieniu oraz wyznaczać zadania dla pracowników magazynowych.

Analityk Sprzedaży

To narzędzie analityczne wykorzystujące technologię OLAP do tworzenia raportów i analiz z możliwością dostępu z poziomu oprogramowania Symfonia ERP, przeglądarki WWW, MS Excel oraz narzędzi zewnętrznych (np. Microsoft Power BI) dająca możliwość tworzenia dowolnego układu raportów, zakresu dat, sortowania, filtrowania i wydzielania wybranego zakresu danych. Ułatwia wykorzystanie danych handlowych, magazynowych, zamówień, planów sprzedaży, dodatkowych wymiarów dokumentów/towarów/kontrahentów.

TOP

Potrzebujesz rozwiązań IT (usług, sprzętu, oprogramowania) wspierających zarządzanie firmą, jej zasobami, procesami i projektami?

Jeśli tak, możesz pozostawić adres e-mail.

Skontaktujemy się z Tobą i może uda nam się ustalić obszary współpracy, by obsłużyć potrzeby i wesprzeć przy wyzwaniach biznesowych. WE MAKE IT

Administratorem danych jest Build IT Up Sp. z o.o. Twoje dane posłużą nam wyłącznie do szybkiego skontaktowania się z Tobą.

Adres e-mail został przekazany pomyślnie.

Wystąpił błąd podczas próby wysłania Twojej prośby. Proszę spróbuj ponownie.

BuildITUp wykorzysta informacje podane przez Ciebie w tym formularzu, aby kontaktować się z Tobą.