
- To wydarzenie minęło.
WEBINARIUM: Obieg faktury kosztowej. Wykorzystanie rozwiązania Symfonia Obieg Dokumentów oraz programu Symfonia Finanse i Księgowość.
21 października, 2021 @ 11:00 am - 11:45 am
Elektroniczny obieg dokumentów zyskuje na popularności. Oszczędność czasu i pieniędzy, zwiększenie bezpieczeństwa danych (lepsza kontrola, kopie zapasowe), poprawa komunikacji i ograniczenie błędów. Dla tych korzyści – warto.
Podczas webinarium przedstawimy proces obiegu faktury kosztowej z wykorzystaniem profesjonalnych programów:
- Symfonia Obieg Dokumentów (SOD) – to kompleksowe chmurowe rozwiązanie optymalizujące obieg dokumentów w każdej organizacji, z zabezpieczaniem danych przez firmę Amazon.
- Symfonia Finanse i Księgowość – to sztandarowy produkt Symfonii do kompleksowego prowadzenia ksiąg rachunkowych również ze złożonymi procesami biznesowymi.
Pokażemy, jak przebiegają w takim środowisku podstawowe kroki obiegu faktury:
- wskazanie pliku skanu faktury / faktury elektronicznej,
- odczytanie faktury (OCR),
- rejestracja dokumentu,
- opis merytoryczny,
- akceptacja przełożonego,
- księgowanie dokumentu.
Wskażemy dostępne ścieżki akceptacji, jak i możliwość projektowania własnych oraz zaznajomimy ze strumieniem powiadomień systemowych towarzyszących obiegowi faktury.
Zapraszamy za zarejestrowania się i udziału. Wiadomość z linkiem do sesji przesyłana jest (dnia poprzedzającego wydarzenie) do osób zarejestrowanych.
Do zobaczenia.
Zespół Build IT Up Sp. z o.o.